היסטוריה

אבני דרך עיקריות

  • מה שהחל כשמחלבה קטנה ומשפחתית בשנת 1896 היום הוא חברה גדולה עם אלפי עובדים ברחבי העולם המשווקת את מוצריה לעשרות מדינות.
  • 1896 – הקמת המחלבה על ידי לודוויג מולר בכפר קטן בדרום גרמניה
  • 1971 – תיאו מולר יורש את המחלבה הקטנה על ארבעת עובדיה ומתחיל את דרכה הגלובאלית של החברה
  • 1987 – Müller  חודרת לראשונה לשוק החלב הבריטי
  • 1992 – לאור ההצלחה של המהלך, מוקם מפעל ייצור ראשון בבריטניה
  • 1995 – מוקמת מערכת הפצה בצפון איטליה
  • 1998 – Müller  הופכת להיות אחד משלושת המותגים החזקים בשוק היוגורט האיטלקי
  • 2002 – Müller נכנסת לשוק החלב בהולנד
  • 2002 – Müller משיקה את Müller Froop, יוגורט לבן עם קציפת פרי מעל, שהופך מיד להצלחה גדולה
  • 2003 – Müller מתחילה להפיץ את מוצרי גם בספרד
  • 2003 – המפעל של Müller בגרמניה זוכה בפרס יוקרתי על טכנולוגיה פורצת דרך מטעם ארגון החקלאות הגרמני. הפרס מוענק לה בתערוכת המזון השנתית הבינ”ל Anuga
  • 2008 – מחלבת Müller משיקה את מוצריה בישראל
  • 2009 – Müller  ישראל זוכה בפרס מוצר השנה עבור Müller Froop
  • 2010 – Müller ישראל זוכה בפרס מוצר השנה עבור Müller Bianco, יוגורט לבן בטעם עוגת גבינה
  • 2011 – Müller ישראל מוכתרת כ’מותג על’ על-ידי ארגון ה Super brand
  • 2011 – Müller ישראל זוכה בפרס מוצר השנה עבור Müller Mix
  • 2012 – Müller ישראל מוכתרת כ’מותג על’ על-ידי ארגון ה Super brand
  • 2012 – Müller  בונה מפעל ייצור חדש בארצות הברית ונכנס לשוק החלב האמריקאי
  • 2012 – Müller  ישראל זוכה בפרס מוצר השנה עבור Müller Simply Fruit
  • 2013 – Müller ישראל מוכתרת כ’מותג על’ על-ידי ארגון ה Super brand