טיפים לתזונה נבונה

עשר סיבות לאכול יוגורט

1. יוגורט הינו אחד מעשרת המזונות הבריאים ביותר בעולם. במאמר של ה”Time Magazine” נבחר יוגורט יחד עם מזונות “על’ אחרים כמו שיבולת שועל, חמוציות, תה ירוק וסלמון לאחד מעשרת המזונות הבריאים ביותר בעולם.

2. יוגורט יכול לגרום לך להיות מאסטר שף. אפשר להוסיף לו כל תוספת – משערות חלבה עד סחוג, ומיד להפוך אותו בכל פעם למשהו אחר. כל תוספת תתרום ליוגורט טעם וערך תזונתי מיוחד שיעצימו את ערכיו הטבעיים.

3. יוגורט יכול לשמור על “בטן שטוחה”. צריכה של יוגורט ומוצרי חלב רזים תורמת לשמירה של מסת הגוף הרזה. מחקרים מצאו שאנשים הצורכים יוגורט ומוצרי חלב רזים היו בעלי משקל גוף רזה יותר. השפעה זו קשורה כנראה לסידן ולוויטמין Dהמצויים ביוגורט.

750b
4. יוגורט יכול לגרום לך לחייך יותר. יוגורט נמצא כאחד המזונות השומר על השיניים מפני עששת. צריכה של יוגורט בהשוואה להימנעות מאכילה נמצאה במחקרים כמקטינה ב- 60% את הסיכון למחלות שיניים וחניכיים.

5. יוגורט שומר על חוזק העצמות. גביע יוגורט תורם מעל ל- 25% מקצובת הסידן היומית הדרושה לבריאות העצמות. יש לדאוג לצריכת סידן כבר בגיל הצעיר ובכך למנוע התפתחות של אוסטיאופורוזיס בגיל המבוגר.

6. יוגורט מביא את ‘החבר’ה הטובים’. יוגורט BIO מכיל כביליון חיידקים טובים התורמים לשמירה על פעילות תקינה של מערכת העיכול, הפחתת נפיחות וגזים – תרומה חשובה למראה הבטן שלנו בקיץ.

7. יוגורט מתחשב ‘ברגישות’. יוגורט מכיל פחות לקטוז- סוכר החלב. אנשים הסובלים מרגישות ללקטוז ונמנעים מצריכה של מוצרי חלב, יכולים ליהנות מאכילה של יוגורט למרות רגישות זו.

8. יוגורט מאושש אותנו אחרי פעילות ספורטיבית. יוגורט הוא ‘חטיף ספורט’ אידיאלי לאחר פעילות.
היחס הנכון בין חלבון לפחמימות, תורם להתאוששות של השריר. הפחמימות מחזירות את מאגרי הגליקוגן והחלבונים מאפשרים בניה מחדש של השריר המרוקן.

9. “מי שאוכל יוגורט 100 שנה יחיה 100 שנה” כדברי פתגם עתיק. יוגורט הינו אחד ממרכיבי התזונה של אוכלוסיות מאריכות חיים החיות מעל גיל 100, כמו התזונה הים תיכונית הידועה כתורמת לבריאות ואריכות חיים.

10. יוגורט זה פשוט טעים!